Wereldreis door eigen stad 2012

Op zondagmiddag 18 maart vond de twintigste editie plaats van de Wereldreis door eigen stad. Verschillende Haagse culturele en religieuze organisaties gaven deze dag uitleg over hun cultuur of religie. Stichting I.S.I.S. deed voor de tweede keer mee en ontving met veel enthousiasme belangstellenden die bij ons een kijkje kwamen nemen.

Geplaatst door stichtingisis op 18/03/12 om 01:45 PM in Permalink

Maya-kalender voorspelt niet de eindtijd

Gedachten naar aanleiding van de recente vondst van een Maya-kalender in Xaltún, Guatemala, die naar 7000 jaar in de toekomst verwijst.

Geplaatst door stichtingisis op 02/01/12 om 01:49 PM in TijdschriftPermalink

Geen zoekresultaten

Deze zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd. Probeer opnieuw.

Geplaatst door stichtingisis op 01/01/12 om 03:52 PM in Permalink

Het Noëtisch Wetenschappelijk Initiatief (NWI)

Het Noëtisch Wetenschappelijk Initiatief (NWI) organiseerde op 6 november 2011 in Ede het symposium ‘De waarde van het innerlijk weten’ met lezingen van David Roef, Jacob Slavenburg, Rudolf Smit en Joop Smits.
De doelstelling van het NWI is een brug te slaan tussen diverse wetenschappelijke, religieuze, filosofische en sociaal‐maatschappelijke visies over de oorsprong en de samenhang van het Leven in al zijn zichtbare en onzichtbare verschijningsvormen.

Geplaatst door stichtingisis op 06/11/11 om 10:53 AM in SymposiaPermalink
Pagina 119 van 124 pagina's ‹ First  < 117 118 119 120 121 >  Last ›