Lezingen actueel

Toegang vrij

Volg de lezing “Karma, hoe te handelen?” van woensdag 20 november live op internet

Klik hier om de lezing “Karma, hoe te handelen?” van woensdagavond 20 november 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

Je kan je bij Livestream opgeven als ‘Follower’ van Blavatskyhouse zodat je via e-mail enkele dagen vooraf automatisch bericht krijgt van een aangekondigd ‘event’ (live-uitzending). Ook ontvang je een e-mail wanneer de live-uitzending is gestart.

(Dit is het minimum bedrag wegens €0,99 transactiekosten voor online betaling. Voor andere betaalopties of meer doneren klik hier.)

Geplaatst door stichtingisis op 19/11/13 om 07:00 PM in LezingenPermalink

Volg de lezing “Hoe blijf je je Zelf in een groep?” van woensdag 13 november live op internet

Klik hier om de lezing “Hoe blijf je je Zelf in een groep?” van woensdagavond 13 november 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

Geplaatst door stichtingisis op 12/11/13 om 08:00 PM in LezingenPermalink

Volg de lezing “Karma en cyclussen” van woensdag 6 november live op internet

Klik hier om de lezing “Karma en cyclussen” van woensdagavond 6 november 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

De stichting kent dus geen betaalde medewerkers, ontvangt geen overheidssubsidie en alle werkzaamheden worden op vrijwillige basis verricht. Dit neemt niet weg dat de stichting kosten maakt met de verspreiding van de Theosofia, bijvoorbeeld om deze livestream dienst beschikbaar te maken. Uw steun is daarbij van harte welkom.

Geplaatst door stichtingisis op 05/11/13 om 06:55 PM in LezingenPermalink

Volg de lezing “Waar komt de orde in de Natuur vandaan?” van woensdag 30 oktober live op internet

Klik hier om de lezing “Waar komt de orde in de Natuur vandaan?” van woensdagavond 30 oktober 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

Geplaatst door stichtingisis op 29/10/13 om 05:53 PM in LezingenPermalink
Pagina 28 van 36 pagina's ‹ First  < 26 27 28 29 30 >  Last ›

folderlezing

Algemene informatie

Stichting I.S.I.S. organiseert lezingen wekelijks in Den Haag en maandelijks in Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Leiden, Middelburg, Rotterdam en Utrecht. De toegang is altijd vrij.

Meer informatie, locaties, aanvangstijd, parkeermogelijkheden en het programma vindt u per stad via het menu.
Er is altijd ruim gelegenheid om vragen te stellen.
Er is verkoop van boeken, tijdschriften en audio en video opnames.
Stichting I.S.I.S. houdt ook lezingen op uitnodiging.

Lezingen live te volgen op internet

De lezingen in Den Haag worden opgenomen en zijn live te volgen via ons vaste Livestream kanaal: http://new.livestream.com/blavatskyhouse

Symposium

Jaarlijks organiseert Stichting I.S.I.S ook symposia, in 2016 met het onderwerp:
Universele Rechten van de Reïncarnerende Mens
op zaterdag 21 en zondag 22 mei 2016.

Programmafolder

Als u de programmafolder voor het hele seizoen per post gratis wilt ontvangen, vul dan ons contactformulier in en selecteer 'Lezingen' bij de vraag 'Waarover wilt u informatie?' o.v.v. Aanvraag Lezingenprogramma bij 'Stel uw vraag'.

Lezingen bestellen in audio- of videoformaat