Lezingen actueel

Volg de lezing “Esoterische Islam” van woensdag 23 april live op internet

Klik hier om de lezing “Esoterische Islam” van woensdagavond 23 april 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

Je kan je bij Livestream opgeven als ‘Follower’ van Blavatskyhouse zodat je via e-mail enkele dagen vooraf automatisch bericht krijgt van een aangekondigd ‘event’ (live-uitzending). Ook ontvang je een e-mail wanneer de live-uitzending is gestart.

(Dit is het minimum bedrag wegens €0,99 transactiekosten voor online betaling. Voor andere betaalopties of meer doneren klik hier.)

De stichting kent dus geen betaalde medewerkers, ontvangt geen overheidssubsidie en alle werkzaamheden worden op vrijwillige basis verricht. Dit neemt niet weg dat de stichting kosten maakt met de verspreiding van de Theosofia, bijvoorbeeld om deze livestream dienst beschikbaar te maken. Uw steun is daarbij van harte welkom

Geplaatst door stichtingisis op 22/04/14 om 09:00 PM in LezingenPermalink

Volg de lezing “Gnostiek en Christendom” van woensdag 16 april live op internet

Klik hier om de lezing “Gnostiek en Christendom” van woensdagavond 16 april 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

Geplaatst door stichtingisis op 15/04/14 om 09:00 PM in LezingenPermalink

Volg de lezing “Plato en de Neoplatonici” van woensdag 9 april live op internet

Klik hier om de lezing “Plato en de Neoplatonici” van woensdagavond 9 april 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

Geplaatst door stichtingisis op 08/04/14 om 09:00 PM in LezingenPermalink

Volg de lezing “Vedische wijsheid” van woensdag 2 april live op internet

Klik hier om de lezing “Vedische wijsheid” van woensdagavond 2 april 20.00 uur in het Blavatskyhuis in Den Haag te volgen.

Geplaatst door stichtingisis op 01/04/14 om 09:00 PM in LezingenPermalink
Pagina 1 van 16 pagina's  1 2 3 >  Last ›

folderlezing

Algemene informatie

Stichting I.S.I.S. organiseert lezingen wekelijks in Den Haag en maandelijks in Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Leiden, Middelburg, Rotterdam en Utrecht. De toegang is altijd vrij.

Meer informatie, locaties, parkeermogelijkheden en het programma vindt u per stad via het menu.
De lezingen beginnen om 20.00 uur. (Let op: afwijkende tijden in Amsterdam, en Middelburg)
De zaal is open vanaf 19.30 uur.
Er is altijd ruim gelegenheid om vragen te stellen.
Er is verkoop van boeken, tijdschriften en audio en video opnames.
Stichting I.S.I.S. houdt ook lezingen op uitnodiging.

Lezingen live te volgen op internet

De lezingen in Den Haag worden opgenomen en zijn live te volgen via ons vaste Livestream kanaal: http://new.livestream.com/blavatskyhouse

Symposium

Jaarlijks organiseert Stichting I.S.I.S ook symposia, in 2014 met het onderwerp:
Hoe ons bewustzijn ons brein verandert
op zaterdag 17 en zondag 18 mei 2014.

Programmafolder

Als u de programmafolder voor het hele seizoen per post gratis wilt ontvangen, vul dan ons contactformulier in en selecteer 'Lezingen' bij de vraag 'Waarover wilt u informatie?' o.v.v. Aanvraag Lezingenprogramma bij 'Stel uw vraag'.

Lezingen bestellen in audio- of videoformaat