Cursussen

Stichting I.S.I.S. organiseert ieder seizoen twee cursussen: de cursus 'Anders Denken' en de vervolgcursus 'Levenswijsheid'.

Volgens de methoden van de Oude Oosterse Scholen kunnen groepen van 15 à 20 personen de wetten van de Kosmos en het eigen denkvermogen leren kennen, beheersen en toepassen.
(De inhoud van de cursussen staat toegelicht onder respectievelijk de submenuitems Anders Denken en Levenswijsheid)

Praktische informatie cursussen

De cursussen worden gehouden in:
Arnhem
Eindhoven
Leiden
Middelburg
Rotterdam
Utrecht
Op aanvraag kunnen de cursussen ook elders in Nederland worden gehouden (minimaal 12 deelnemers). De cursussen bestaan uit 12 lessen, behandeld in 14 tweewekelijkse bijeenkomsten.
De cursussen duren van oktober tot april/mei.

Seizoen 2014 - 2015

Plaats en data Anders Denken
Plaats en data Levenswijsheid

Wilt u zich alvast inschrijven voor de cursus “Anders Denken” dan kan dat hier.

Voor vragen belt u 070-346 15 45 of vult u het contactformulier in.

Schrijf nu in voor de cursussen Anders Denken en Levenswijsheid 2013-2014

Cursus Anders Denken

Als je de noodzaak inziet om iets te doen aan de wortels van de problemen in de wereld dan is de cursus Anders Denken iets voor jou.

De cursus Anders Denken is gebaseerd op het positieve uitgangspunt dat veranderingen in het leven en deze wereld volgen op veranderingen in het denken. En het denken kan je veranderen. Als cursist Anders Denken kun je dat zelfstandig ontdekken, zoals je ook kunt ontdekken hoeveel mogelijkheden het denken biedt. Want in de cursus staat de vrije wil centraal. Er wordt niet geleerd wat je moet denken, maar hoe je kunt denken.

In de vervolgcursus Levenswijsheid onderzoek je de sleutels tot duurzame oplossingen voor problemen in het dagelijks leven als die van deze wereld.

De data van de cursussen Anders Denken en de vervolgcursus Levenswijsheid voor het seizoen 2013-2014 zijn bekend. De cursussen zijn te volgen in Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Leiden, Middelburg, Rotterdam en Utrecht en op aanvraag ook elders in Nederland (minimaal 12 deelnemers). Inschrijven voor Anders Denken kan hier.

De eerste lezingen van het seizoen (start vanaf september in alle bovenstaande steden) vormen ook een goede introductie voor de cursussen.

Geplaatst door stichtingisis op 07/06/13 om 03:29 PM in CursussenPermalink

Stichting I.S.I.S. in 2012 actief in Eindhoven

Stichting I.S.I.S. verzorgt dit seizoen nu ook maandelijks een lezing op zondag in Centrum Aquamarijn in Eindhoven.
Ook de populaire cursus “Anders Denken” is in september 2011 van start gegaan in Eindhoven.
Voor meer informatie over de lezingen, locatie en programma, kijk onder lezingen Eindhoven.

Geplaatst door stichtingisis op 01/09/11 om 02:46 PM in LezingenCursussenPermalink

Cursus Anders Denken